Solicitamos reunions com En Marea e PSdeG-PSOE para reclamar a sua adesom à PNL que demanda o arquivo da ‘Operación Jaro’

jaro31O coletivo de independentistas investigados e investigadas como consequência da Operación Jaro solicitamos hoje por correio eletrónico reunirmo-nos com os grupos parlamentares de En Marea e PSdeG-PSOE. O objetivo destes encontros é reclamar de ambos grupos o apoio à Proposiçom nom de Lei (PNL) que o BNG levará proximanente a debate no Hórreo para que a câmara condene a ilegalizaçom de Causa Galiza e exija o arquivo do processo político-judicial de que, ainda, somos objeto.

Ambos grupos confirmárom a receçom do correio. A apresentaçom da PNL possibilitará umha socializaçom ainda mais extensa da denúncia da montagem político-judicial contra o Independentismo Galego, empregando a instituiçom autonómica como altofalante, assim como o retrato da qualidade democrática dos grupos parlamentares. O Partido Popular foi excluido dos contatos por ser responsável político direto pola Operación Jaro, com personagens tam pouco recomendáveis como Arsenio Fernández de Mesa e Jorge Fernández Díaz à frente do operativo.

Advertisements

Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão / Alterar )

Imagem do Twitter

Está a comentar usando a sua conta Twitter Terminar Sessão / Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão / Alterar )

Google+ photo

Está a comentar usando a sua conta Google+ Terminar Sessão / Alterar )

Connecting to %s