Ilegalizaçom e processo penal aberto a nove independentistas abordam-se nesta quarta-feira nas assembleias de delegadas da CIG

delegados-cig Seguimos abrindo vias à denúncia da repressom política contra o independentismo. Desta vez, após a reuniom celebrada em junho com a direçom da CIG, o sindicato nacionalista será quem achegue o grau de areia para este trabalho. As assembleias comarcais de delegados e delegadas da central galega abordarám neste 14 de dezembro a ilegalizaçom de Causa Galiza e o processo aberto na Audiencia Nacional contra nove independentistas com possíveis petiçons de cárcere.

O tratamento informativo e o debate sindical sobre estes processos produzirám-se simultaneamente em todas as comarcas do País. O coletivo de independentistas investigados elaborou para a ocasiom um breve texto em que damos conta à militáncia sindical da nossa situaçom e reclamamos a sua solidariedade ativa. O comunicado será lido nestas reunions e abrirá-se umha turma de intervençons ao respeito.

Queremos agradecer desde aqui à principal central sindical do país o compromisso demonstrado mais umha vez frente à repressom política e o trabalho de socializaçom que está a fazer na própria central para que trabalhadores e trabalhadoras conheçam a política de cerco repressivo ao independentismo galego e o nível de degradaçom do regime pós franquista.

Anúncios

Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão / Alterar )

Imagem do Twitter

Está a comentar usando a sua conta Twitter Terminar Sessão / Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão / Alterar )

Google+ photo

Está a comentar usando a sua conta Google+ Terminar Sessão / Alterar )

Connecting to %s