Rematou a gira informativa sobre a ‘Operación Jaro’ e a ilegalizaçom de Causa Galiza nos Països Catalans

rescat_palestra-cat Nesta fim-de-semana rematava a gira dumha delegaçom independentista galega deslocada aos Països Catalans para dar conta da ofensiva repressiva de que é objeto o independentismo na Galiza. Reunions em sede parlamentar com CUP e ERC, palestras informativas, entrevistas em meios e múltiplos contatos com coletivos e organizaçons completárom um trabalho que fai parte da nossa agenda de socializaçom do processo também no plano internacional.

Após os encontros com os grupos parlamentares independentistas, dos que já informamos neste portal, a delegaçom galega foi entrevistada polo meio catalám La Directa e participou em duas palestras. Concretamente, no centro social La Barraqueta na vila de Gràcia e no Ateneu Popular Octubre de Poble Nou (Barcelona) onde se celebravam os 15 anos de atividade do organismo anti-repressivo Rescat.

Valorizaçom satisfatória

Aliás, a delegaçom galega fijo contato com distintas organizaçons e coletivos dos Països Catalans e de outros pontos do Estado espanhol comprometidos na luita contra a repressom. A valorizaçom que fazemos do trabalho realizado é, junto aos laços construidos nesta viagem, intensamente satisfatória e aguardamos seguir desenvolvendo-os e afortalando-os nos próximos tempos. Moltes gràcies, companys!

Anúncios

Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão / Alterar )

Imagem do Twitter

Está a comentar usando a sua conta Twitter Terminar Sessão / Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão / Alterar )

Google+ photo

Está a comentar usando a sua conta Google+ Terminar Sessão / Alterar )

Connecting to %s