‘Nove de Causa Galiza’ solicitam aos agentes sociais e políticos tomada de posiçom pública frente à repressom

maos   A reaçom coletiva dos agentes sociais, sindicais e políticos dum país é chave para enfrentar com sucesso a repressom política. Desde o princípio da que nos alcançou em 2015, com meios limitados, o Coletivo de Independentistas Imputadas e Imputados na Operación Jaro fijo um trabalho continuado e sistemático de denúncia e socializaçom dos acontecimentos e captaçom de solidariedades. Agora, é tempo de alargar este trabalho.

O objetivo é seguir somando vozes por volta do binómio entre a denúncia da ilegalizaçom de Causa Galiza e a exigência de arquivo do processo político-judicial aberto contra 9 independentistas galeg@s na Audiencia Nacional. Se fas parte dumha associaçom, coletivo, agrupaçom, sindicato, partido ou organizaçom política deste país, convidamos-vos a tomardes posiçom publicamente e figurar numha listagem que vai caminho de 100 agentes de todo o tipo que denunciam esta persecuçom política.

Podes contatar com nós através das nossas redes sociais em Facebook e Twitter, ou escrevendo diretamente para coletivoprocesadasjaro@gmail.com

Anúncios

Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão / Alterar )

Imagem do Twitter

Está a comentar usando a sua conta Twitter Terminar Sessão / Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão / Alterar )

Google+ photo

Está a comentar usando a sua conta Google+ Terminar Sessão / Alterar )

Connecting to %s