BNG levará ao parlamento autonómico a denúncia da ilegalizaçom e o processo político-judicial a nove independentistas

reuniom-com-o-bng   Celebrou-se hoje na sede nacional do BNG a reuniom entre a delegaçom de independentistas encausadas na Operación Jaro e esta formaçom política. O objeto do encontro era solicitar do BNG a denúncia em sedes institucionais da ilegalizaçom da organizaçom política Causa Galiza e o arquivo do processo político-judicial ainda aberto contra nove cidadáns galegos e galegas. A delegaçom nacionalista respondeu afirmativamente à petiçom e comprometeu-se a cursá-la nas próximas semanas após a constituiçom do parlamento.

Por parte do coletivo de processados informou-se com detalhe do decurso dos acontecimentos que se iniciárom na madrugada de 30 de outubro de 2015, as iniciativas de resposta em andamento nestes meses e a necessidade de que o protesto repercuta na esfera institucional. Além do compromisso adquirido, a delegaçom do BNG transmitiu aliás o seu interesse em fazer um seguimento “jurídico e pessoal” do processo e dar apoio àquelas propostas que incidam na denúncia do “corte de liberdades democráticas”.

Moçons municipais

Desbotou-se de momento a opçom da apresentar moçons neste sentido nos concelhos à vista das possibilidades concretas que oferece a atual configuraçom política do mapa municipal. Por sua parte, câmaras da TVG entrevistárom a delegaçom de ex militantes de Causa Galiza à entrada à sede nacional do BNG e a notícia tivo projeçom nos telejornais do dia.

Anúncios

Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão / Alterar )

Imagem do Twitter

Está a comentar usando a sua conta Twitter Terminar Sessão / Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão / Alterar )

Google+ photo

Está a comentar usando a sua conta Google+ Terminar Sessão / Alterar )

Connecting to %s