Graves vulneraçons produzírom-se na cadeia de custódia das “provas” retiradas dos domicílios dos 9 de Causa Galiza

Ourense. 30-10-2015. Operativo Resistencia Galega en Calle Coruña. Paz

 Temos repetido até o aborrecimento que o espanhol é qualquer cousa agás um Estado de Direito como se concebem convencionalmente. Nesta semana, o decurso do processo judicial contra as nove militantes de Causa Galiza detidas na Operación Jaro achegava umha nova evidência neste sentido. Graves vulneraçons e incumprimentos ocorridos na cadeia de custódia dos objetos retirados das casas registadas podem determinar, se assim o estimar o juíz, a invalidaçom das mesmas.

Concretamente, a defesa legal dos independentistas denuncia a existência de caixas e supostas evidências sem precinto ou carentes de carimbo judicial. Noutros casos, os elementos substrazidos dos domicílios fôrom finalmente mesturados, o que pom em questom a integridade e autenticidade destes. Advogados dos e das independentistas encausadas denunciárom esta situaçom que gera indefensom jurídica e solicitárom se recolhesse em ata o que é um incumprimento sangrante da Ley de Enjuiciamiento Criminal.

Deste sítio web, convidamos as pessoas, organizaçons e coletivos comprometidos com a defesa dos direitos e liberdades fundamentais a se fazerem eco desta situaçom extremadamente irregular. Hoje, podemos dizer, à vista do que está a acontecer com a querela argentina contra torturadores e mandos policiais da Ditadura espanhola, que este regime protege autênticos assassinos e criminosos contra a Humanidade, enquanto pretende converter a nossa condiçom de independentistas em delito sancionável com prisom.

Anúncios

Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão / Alterar )

Imagem do Twitter

Está a comentar usando a sua conta Twitter Terminar Sessão / Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão / Alterar )

Google+ photo

Está a comentar usando a sua conta Google+ Terminar Sessão / Alterar )

Connecting to %s