Detidos na ‘Operación Jaro’ compareceremos perante meios nacionais e internacionais ao se cumprirem 365 dias das nossas detençons

Micros.jpg   As nove pessoas que fomos detidas em 30 de outubro de 2015 no decurso da Operación Jaro compareceremos no próximo sábado 22 de outubro perante os meios nacionais e internacionais. O objetivo desta apresentaçom mediática é dar conta publicamente do estado do processo político-judicial em que estamos mergulhadas, com ilegalizaçom dumha organizaçom política e petiçom de condenas de cárcere para as nove.

A comparecência perante os meios produzirá-se quando estám a piques de se cumprirem 365 dias dos assaltos da Guardia Civil aos nossos domicílios, a posterior criminalizaçom mediática, a conduçom a um quartel militar em Madrid onde fumos interrogadas politicamente e a posta final a disposiçom da Audiencia Nacional, que nos imputou vários delitos num sumário fantasioso que pretende identificar como “terrorista” o trabalho político independentista que desenvolviamos desde 2007.

Em próximas datas faremos público o dia, lugar e hora desta comparecência mediática para cuja realizaçom convocaremos os principais meios impressos e digitais, cadeias de televisom e rádio de ámbito nacional e internacional. A pauta que guia o nosso trabalho segue a ser, como ao longo do ano já passado, denunciar a absoluta ausência de garantias democráticas e jurídicas que enfrenta o nosso processo num tribunal político de exceçom e seguir a sumar solidariedades e apoios.

Anúncios

Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão / Alterar )

Imagem do Twitter

Está a comentar usando a sua conta Twitter Terminar Sessão / Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão / Alterar )

Google+ photo

Está a comentar usando a sua conta Google+ Terminar Sessão / Alterar )

Connecting to %s