Nove independentistas encausadas na ‘Audiencia Nacional’ participarám no I Concurso Suso Vaamonde

festival-da-liberdade   O coletivo de independentistas detidos na Operación Jaro, com um processo penal aberto na Audiencia Nacional, participaremos no I Concurso Suso Vaamonde que se celebra em Cangas do Morraço nos dias 13, 14 e 15 de outubro. Este concurso enquadra-se no programa do Festival da Liberdade e destina parte da recadaçom obtida ao financiamento de um dos projetos e iniciativas populares apresentados.

O nosso coletivo apresenta a sua candidatura para obter ajuda económica que permita fazer frente aos gastos que implica a denúncia política do processo repressivo, a defesa jurídica das nove militantes processadas e processados e a batalha legal aberta, que provavelmente chegará até o Tribunal Constitucional espanhol, para defender o estátus legal da organizaçom política em que militavamos até 30 de outubro de 2015.

Como votar

Dado que a eleiçom da entidade ou iniciativa ganhadora do concurso depende de distintos métodos de votaçom popular, animamos-vos a apoiar a nossa proposta através da rede social Facebook. Podedes fazê-lo premendo nesta ligaçom. Mais informaçom a respeito deste concurso e das entidades e iniciativas que nele participam podedes obte-la aqui.

Anúncios

Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão / Alterar )

Imagem do Twitter

Está a comentar usando a sua conta Twitter Terminar Sessão / Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão / Alterar )

Google+ photo

Está a comentar usando a sua conta Google+ Terminar Sessão / Alterar )

Connecting to %s