Ilegalizaçom de Causa Galiza chega a Europa da mao do BNG e EH Bildu

miranda_juaristi  A denúncia da ilegalizaçom da organizaçom independentista galega Causa Galiza e o processo penal que temos aberto desde há quase um ano nove independentistas na Audiencia Nacional chegárom porfim ao Parlamento Europeu. Foi em forma de pergunta parlamentar apresentada onte por registo por Josu Juaristi Abaunz, eurodeputado da coligaçom eleitoral Os Povos Decidem, composta polo BNG e a formaçom independentista basca EH Bildu.

A pergunta parlamentar, que vos anexamos debaixo, vai dirigida à Comissom Europeia, órgao de governo da Uniom Europeia, assinala o “gravíssimo déficit democrático do Estado espanhol”, denúncia a ilegalizaçom da extinta organizaçom política e pom em valor a ampla contestaçom social que tivo na Galiza este processo repressivo. O texto remata interrogando ao organismo europeu se “tem conhecimento desta situaçom contra os direitos fundamentais europeus”.

A chegada da problemática repressiva de exceçom que padece o Independentismo Galego a instáncias europeias foi possível graças às gestons da eurodeputada galega Ana Miranda (BNG). Desde aqui, e à espera das resoluçons que poda adotar a Comissom Europeia, queremos agradecer a sua intervençom para multiplicar a nível internacional a denúncia do processo político-judicial que no seu dia se baptizou como Operación Jaro e do que agora pronto se cumpre um ano do seu início.

pergunta-a-europa

Anúncios

Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão / Alterar )

Imagem do Twitter

Está a comentar usando a sua conta Twitter Terminar Sessão / Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão / Alterar )

Google+ photo

Está a comentar usando a sua conta Google+ Terminar Sessão / Alterar )

Connecting to %s