Candidato da extrema direita às Eleiçons Autonómicas sugire que se deve penalizar o independentismo na Galiza

antonio-lara-fernandez-villamarinÉ Antonio Lara Fernández-Villamarín, assessor em Direito Bancário e candidato número 1 de Ciudadanos pola circunscriçom de Ponte Vedra às Eleiçons Autonómicas. Onte, em galego, advertia nas páginas de La Voz de Galicia que “propor questons fora da lei (sic) vulneraria a Constituiçom” espanhola de 1978 e que “nom se pode ser condescendente com os que falam (sic) de independência para a Galiza”.

A respeito do debate social sobre o estátus político da Galiza, Fernández-Villamarín assegura que “nom existe” e “queremos que siga sem existir”. Neste mesmo sentido impositivo pronunciou-se Albert Rivera, que viajou à Galiza para a campanha. O presidente de Ciudadanos anunciou que “quero ajudar a que isso nom passe aqui” em relaçom à crescente adesom de setores da sociedade galega às teses independentistas.

Com total normalidade, meios e candidatos ditos democratas criminalizam e patologizam um projeto político estratégico neste país. De outra parte, a Guardia Civil, a Audiencia Nacional e os meios materializam as suas petiçons pola via dos factos. Silenciamento, criminalizaçom e repressom em todas as expressons acompanhárom o Independentismo Galego nos 40 últimos anos demonstrando a sua inutilidade. Queram-no, ou nom, a nossa luita vai continuar. Seguem a ser uns imperialistas fracassados. E ridículos.

Anúncios

Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão / Alterar )

Imagem do Twitter

Está a comentar usando a sua conta Twitter Terminar Sessão / Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão / Alterar )

Google+ photo

Está a comentar usando a sua conta Google+ Terminar Sessão / Alterar )

Connecting to %s