Diversos coletivos em luita alcançados pola repressom fam a sua posta em comum em Teis

Teis.jpg   Convidados no local Mestura, em Teis, distintos coletivos sociais e políticos que fumos alcançados pola repressom policial, judicial ou administrativa figemos onte umha interessante posta em comum na paróquia de Teis. O formato do ato foi o de palestra coletiva e exposiçom dos distintos processos repressivos de que somos objeto, assim como de contraste das perspetivas para a futuro imediato e construçom de cumplicidades.

Denominadores comuns deste encontro fôrom a necessidade de potencializar nos tempos que venhem umha solidariedade anti-repressiva que supere o corporativismo, isto é, nom constrangida à identificaçom com as organizaçons e estratégias das pessoas retaliadas e a perspetiva do endurecimento progressivo da repressom da mao do agravamento da situaçom sócio-económica e do simultáneo endurecimento do quadro penal.

Como convidados ao encontro, apenas agradecer o convite aos coletivos anti-repressivos que o convocárom e exprimir a nossa aposta em que, por cima de identidades sociais, políticas e estratégias, potencializar a construçom de copos comunicantes entre luitas e solidariedades para fazer frente a umha repressom que a cada alcança mais setores.

Anúncios

Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão / Alterar )

Imagem do Twitter

Está a comentar usando a sua conta Twitter Terminar Sessão / Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão / Alterar )

Google+ photo

Está a comentar usando a sua conta Google+ Terminar Sessão / Alterar )

Connecting to %s